
„JOZE TAKES OVER AMERICA”
ჟუკა ნეკერაშვილი
საბავშვო-საგანმანათლებლო ანიმაციური სერიალი ,,ჟირაფი ჟოზე“, რომელიც არაერთი წელია ქართველი სკოლამდელი და დაწყებითი კლასის მოსწავლეებისთვის ფერად, შემეცნებით სამყაროს ქმნის, საქართველოს საზღვრებს გასცდა და პოპულარობა ამერიკელ ბავშვებშიც მოიპოვა.
,,სოფელ გლდანში დახატულ პერსონაჟზე რომ ერთდროულად ნიუ-იორკიდან და ლოს-ანჯელესიდან გწერენ, დამაჯერებელი არ არის“,- წერდა სოციალურ ქსელში ანიმაციის შემქმნელი გიორგი მარშანია.
,,ჟირაფი ჟოზეს“ ქართული აუდიტორიის წინაშე წარდგენიდან ხუთ წელზე მეტი გავიდა. გიორგი მარშანია გვიყვება, თუ როგორ გაუჩნდა ანიმაციის შექმნის იდეა: ,,ჩემი მიზანი ისეთი საბავშვო ანიმაციის შექმნა იყო, რომელსაც საგანმანათლებლო დატვირთვაც ექნებოდა“.
რეჟისორს იმედი ჰქონდა, რომ ახალი პერსონაჟი დაიპყრობდა ქართულ აუდიტორიას, თუმცა ის ფაქტი, რომ ჟოზეს ამერიკელი ბავშვებიც გაიცნობდნენ, მისთვის გასაკვირი და ძალიან ემოციური აღმოჩნდა.
,,მეგონა ხუმრობა იყო სანამ წყაროები არ გადავამოწმე და შეტყობინების ,,JOSE TAKES OVER AMERICA“ სიცხადეში არ დავრწმუნდი“, - ამბობს გიორგი მარშანია და მაყურებელს კიდევ არაერთ სიახლეს ჰპირდება.
ბავშვებსა და მოზარდებს სოციალურ ქსელების საშუალებით უამრავ მასალაზე აქვთ წვდომა, ზოგიერთი კი მათი ასაკისთვის სრულიად შეუფერებელია, ამიტომ დავინტერესდით, თუ რას ფიქრობდნენ ბავშვები და მშობლები ჟირაფ ჟოზესთან დაკავშირებით.
,,ჟოზემ მასწავლა ცეკვა, ხატვა, სიმღერა, ფერები, წელიწადის დროები, ჟოზე ჩემი საყვარელი მულტფილმია“, - ამბობენ ბავშვები.
ჟოზეს პერსონაჟი მშობლების წრეებშიც კარგი რეპუტაციით სარგებლობს - ბავშვებს ტელევიზორთან დროის გატარების უფლებას სიამოვნებით აძლევენ, თუკი ისინი ჟოზეს საგანმანათლებლო ანიმაციურ სერიალს უყურებენ. ამასთან ერთად, მოხარულები არიან, რომ ანიმაცია საქართველოს საზღვრებს გასცდა და საერთაშორისო წარმატებებს აღწევს.
,,Jose The Giraffe“ ამერიკულ არხზე 6,45 ათასი გამომწერი ჰყავს და კომენტარებზე დაკვირვებით შეგვიძლია დავასკვნათ, რომ ჟოზემ საქართველოდან ამერიკის საზოგადოებაში უკვე დიდი წარმატება მოიპოვა .

19 March 2020
უხილავი ძალადობა – ბულინგი რეალური სცენიდან ვირტუალურში

19 March 2020
ვირუსულობა – ციფრული ეპოქის ახალი იარაღი

19 March 2020
მიტოვებული აგროსექტორი და მიგრაცია სოფლიდან ქალაქში

19 March 2020
მიკროგრინი – მიკროიდეიდან მომავლის ბიზნესისკენ

19 March 2020
პროფესია სომელიე

24 March 2020
უფუნქციო კრემატორიუმი

24 March 2020
“პოპულუსის“ ხის ჩანთები – სტიპენდიით დაწყებული ბიზნესი

24 March 2020
ღვინის სუნი – იაგოს ჩინური ღვინო ჩარდახიდან

24 March 2020
აქ ისვრიან – რეპორტაჟი სასროლეთიდან

24 March 2020
მკვლელი ჰაერი ნაწილი I

24 March 2020
მკვლელი ჰაერი ნაწილი II

24 March 2020
ტვიშის ცოლიკოური – ღვინო ქართველი გლეხის მარნიდან

24 March 2020
C ჰეპატიტის ელიმინაციის პროგრამა - წარმატება თუ კრახი?

18 May 2020
ეთნიკური უმცირესობები და მათი მედია საქართველოში

18 May 2020
ტყვია, რომელიც თოფის გარეშე კლავს 1-ლი ნაწილი

18 May 2020
ტყვია, რომელიც თოფის გარეშე კლავს მე-2 ნაწილი

18 May 2020
აზროვნება, რომელსაც გიცვლიან

18 May 2020
თამაშებში დაკარგული რეალობა

18 May 2020
თამაშებში დაკარგული რეალობა მე-2 ნაწილი

13 June 2020
სოციალური მედიის გავლენა მცირე და საშუალო ბიზნესზე

13 June 2020
განათლების ინვესტირების ეკონომიკური სარგებელი

13 June 2020
თბილისის ახალი ზოოპარკი პირველ ბინადრებს ელის

13 June 2020
გლდანი-უბნის ისტორია

18 November 2020
გავლენიანობა სახიფათო იარაღი, თუ სასარგებლო გამოცდილება

18 November 2020
თვითცენზურა

18 November 2020
მასწავლებლები ახალი გამოწვევების პირისპირ

18 November 2020
ფეიქ ნიუსების გავლენა ჯანდაცვაზე

1 December 2020
რუსული პროპაგანდა და ანტითურქული განწყობები ქართულ მედიაში

1 December 2020
საგამოძიებო ჟურნალისტიკის როლი ქართულ რეალობაში

1 December 2020
სასოწარკვეთილი დედობიდან მეღვინეობამდე

9 December 2020
სოციალური მედია -- ტურიზმის აწმყო და მომავალი

9 December 2020
ტყვიაზე უფრო სწრაფი- როგორ ვრცელდება Fake ამბები

9 December 2020
ტყვია - უხილავი მტერი,რომელიც ჩუმად გვკლავს

15 December 2020
აზარტული თამაშების აკრძალვა- გამოსავალი თუ მორიგი საფრთხე

15 December 2020
უხილავი ვირუსის ხილული გავლენა

2 March 2022
დემოკრატია

2 March 2022
განათლება

2 March 2022
ცხოვრება მარსზე

2 March 2022
დისტანციური სწავლება

19 March 2025
გლდანი მიუსაფარი ძაღლებით ივსება

19 March 2025